Lyssna på kroppen

Igår var bara en sån där dag, en dag där jag behövde göra typ ingenting....
Det är viktigt att lyssna på sin kropp. Kände redan i tisdags att morgonintervallpasset var tungt, kändes som kroppen jobbade i 200 men pulsen kom inte riktigt upp (oxå en bra anledning att använda sig av pulsmätare) och jag kände mig matt, orkeslös.......åt ordentligt under dagen och tog mig till kvällsträningen, men kände mig lika mat där, körde lite lugnare tempo med stefan.
Men igår behövde nog kroppen vila, försökte fylla på med bra mat under dagen, vila, jobbade hemifrån på datorn, var hos kiropraktorn, traskade Yager i regnet, drack the och försökte slappna av.
Hade en lektion på eftermiddagen men vilade helt och hållet från egenträning.
 
Idag hoppas jag på bättre energi!
Har precis haft flitiga Sofia från Lund hos mig, hon kör thaiboxning två gånger i veckan med mig och är ambitiös och duktigt!
 
Snart dags för mina egna löpintervaller.
 
Imorse var det sjukt kallt, brrr, ska hem och plocka fram vinterjackan, mössa och vantar =) jag älskar mössor <3
 
Ikväll blir det sparring i malmö med biffen Lina Länsberg som är en fin vän, grym kampsportare och duktig PT!
Hon utbildade sig samtidigt som mig hos DS Trademark.
 
Nu ska jag jobba med mitt favoritjobb =)
 
//Jo
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0