Träning och mat!

 
Förra veckan var en bra vecka =) Gjorde kostschema till mig själv som jag följde duktigt och gick ner i en bra takt!
Träningen var också strålande......eller iaf fram till lördagen.......(mer om det sen), så här såg det ut:
 
måndag. 1 mils löpning på personbästa 49min
tisdagmorgon. crossfit-deck of cards-sjukt roligt!!! kväll: thaiboxning
onsdag: 1mils löpning med nytt PB
torsdagmorgon: 8,2km löpning  kväll: thaiboxning
fredag: thaiboxning
lördag: thaiboxning-sparring
söndag:VILA!
Utöver det tar jag i princip alltid 2-3 promenader om dagen med världens bästa fishund =)
 
Har haft en ganska go träningsvärk i benen under veckan, mår illa av långlöpning, intervaller is tha shiet!
Sparringen i lördags var typ katastrof.....var lite ur balans(läs PMS:IG) och bara grinade....tog mig till slut samman och körde några ronder i alla fall!!!
 
Veckan bästa recept:
Proteinpannkakor gjort på:
2skopor Body science casein med vaniljsmak
1st ägg
2dl lättmjölk
en skvätt kanel efter tycke
 
stek i så lite smör som möjligt, max 1/2matsked brukar jag använda
 
Till det mosade jag en banan och blandade med 100 gram tinade hallon, jag sväääär det var det godaste på länge(behöver man mer fett kan man blanda i 2msk vipgrädde-blir 4msk om den är vispad)!
 
Och givetvis mina proteinkladdkakor till mellis gjorda på casein med chokladsmak.
 
Alla goda protein som är helt underbara att baka med, äta och dricka hittar ni på MM sports!
 
Idag har jag en grå dag, allt känns tungt, ingen lust.....sitter och jobbar med massa grejor för fulla muggar, snart lite promenad med fisen och sen thaiboxning ikväll!!!
 
//Jo
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0