Bloppis!!!

Min syster har varit här i några dagar och vi har rensat, rensat och rensat lite till i min garderob. jag har slängt tre ikea-kassar med kläder och det känns helt underbart!!! Dock fanns det några fina plagg som jag tänkte se om någon vill ha :
Banana republic sandaler str: US 8, använda några gånger 200kr
 
Bianco högklackat med rosett str: 37 aldrig använda 300kr
 
Bianco Gladiatorsandal i grått, str: 37 använda några gånger 150kr
 
Dirty laundry militärkänga, str: 38, använd en gång 200kr
 
Reebook träningssko str: 38, använd några gånger 200kr
 
Vagabond rosa mockasin str: 37, aldrig använd 350kr
 
H&M svart  med klack str: 38, använd några gånger 100kr
 
Fransk klänning str: 36-38, använd 3ggr 200kr
 
Bälte Massimo dutti 75cm 100kr
 
H&M klänning str: 38, använd 3ggr 200kr
 
Klänning från New Yorker str:34 aldrig använd 100kr
 
Divided svart kjol med dragkedja str: 36 använd några gånger 100kr
 
Fishbone klänning str: S, använd 3 ggr 200kr
 
Olika Halsband 50kr/st
 
Zara tunnare dunjacka str: M, använd några gånger 300kr
 
 
Är ni intresserade, maila mig på [email protected]
 
ha det fint!!
//Jo
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0