Inställd match och besvikelse



Jag tror aldrig jag ställt in en match på grund av skada och det kändes för jävligt att behöva lämna det tråkiga beskedet till min motståndare Anna från Malmö Muaythai och Organisatören Erik från HalmstadMuaythai. Istället blev jag sittandes hemma med ett trasigt knä.....den goda nyheten är att jag kommer bli helt återställd!

Men jag hade verkligen längtat efter match sååå mycket, träningen kändes bra, bantningen gick bra, allt flöt liksom....men det blir inte alltid som man tänkt sig.

Tränat överkropp i några dagar i väntan på besked från sjukgymnasten men är redan helt uttråkad på det, vill boxas, köra thai å springa som en tok! Är dessutom dödsavis På landslaget som är i Bangkok å härjar, önskar dom ett stort lycka till!

Har hunnit njuta lite av solen mellan jobb iallafall.
Idag hann jag avverka 4kunder medans regnet öste ner utanför. Tänkte jag skulle sticka hem, sjunka ner i soffan å titta på en film, väl där fick jag myror i brallan och körde igång tvättmaskinen, dammade, dammsög, torkade ur kylen och rastade hundarna. 

Blir lite uttråkad och rastlös när jag inte får träna som jag vill!

Nu ska jag baka Banankaka, gluten och sockerfri, återkommer med recept!

//Jo-glad


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0