Sommaren är här



Nu är jag här igen, det blir sällan nuförtiden, gör mer korta uppdateringar på instagram där ni kan följa mig på pt_johanna.
Idag började jag och vovvarna morgonen klockan sju med en lagom varm promenad.

Hemma åt jag frukost med Pippi innan jag packade ihop och fortsatte mot jobb. Avverkade två glada klienter och klämde in ett kort intervallpass på 20 min imellan. Värmde upp med 5min löpning, körde sen 30sek på och 30sek av, 8 på 16km/h och 5 på 17km/h. Sjukt svettigt och skönt!
Sen fortsatte jag mot gröningen, här sitter jag nu och har precis njutit av en kall lunch med hallonkvarg, frysta jordgubbar, färsk melon och sockerfri müsli, mums!!!

Ta hand om er i solen 😎
//Jo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0