Matporr



Receptet på den underbara chokladskapelsen hittade jag på underbara www.tasty-health.se

1,25dl whey 100 choklad(jag använde bodyscience från mmsports)
3msk kakao
2msk kokosolja(fast form)
15g fiberhavregryn (org.rec vanliga)
2msk stevia strö
1st ägg
1/2dl lättmjölk(org.rec havre/kokosmjölk)
Jag körde allt i en mixer tills det det blev en fast gegga, delade upp det i två glasformar smorda med kokosolja och stoppa in i ugn på 180grader, ca 160grader på varmluft, här får du ha lite koll, det kan ta allt mellan 4-8min beroende på ugn, men man vill bara precis att ytan ska bli fast å det ska vara krämigt gott, görna rinna ut lite i mitten😍😍
Servera med proteinglass/fluff/grädde vad som passar för just dig!

Matporr❤️ 
//Jo


Kommentarer
ɑ n n i k ɑ

Mumsigt :D

2015-03-20 @ 16:29:20
URL: http://blogofphoto.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0