Ensam och olycklig

Japp så känner jag mig när jag ligger här hemma i min sjukliga misär. Grät dessutom floder igår när jag tittade på warhorse....det var en riktigt dålig ide när jag har ont både i hals och öron, det blir som ett tryck, så huvudet kändes om möjligt ännu större och explosionsartat......smart! filmen i sig.....jo den var fin! Ligger och myser med min hund så mycket jag orkar, tittar på dåliga såpor och är ganska nöjd med att det regnar ute....någon rättvisa ska det ju vara, sådetså!!! Vill vara frisk, träna och äta....är inte sugen på något nu:( Nu ska jag återgå till ligg-läge och min fantastiska såpa-värld! //Jo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0