Insomnia....igen

Legat vaken en stund nu och inser att jag inte kommer somna om......näsan bara täpper igen, blir torr i munnen, ont i magen (pms) och tycker att livet känns jobbigt....avskyr att vara halvkrasslig. Hade dessutom bestämt att jag skulle vara frisk idag för att springa nu på morgonen.....kanske inte lika bra idé nu! Glömde berätta om mina efterlängtade pannkakor jag gjorde i söndags, kokospannkakor, löjligt gott vill jag säga! Kokospannkakor: 2st ägg 1st burk kokosmjölk 1msk husk en nypa dinkelmjöl vispa ihop och låt svälla en stund, stek på ganska hög värme i kokosfett, klickade ut som plättar. Serverade med vispad grädde och önos lågkalori hallonsylt. Igår kväll var jag på måndagsklubben i Hjärnarp och träffade tjejorna, tacos och cheesecake, gödde! snabb cheesecake: smula ner 1-2st digestivkex i ett glas vispa ihop ett paket färskost med 1tsk vaniljpulver och 0,5dl florsocker, blanda med 2dl vispad grädde, klicka på ovanpå kexen. ställ in i frys 30-60min Koka ihop 4dl blandade bär med lite florsocker och häll överst. supersmaskigt! Idag är jag ledig, ska försöka göra så lite som möjligt för att krya på mig. Träffa Johanna för en frukost och hundpromenix. Sova lite under dagen kanske, vila! Ska försöka träna ikväll, har ju trots allt match om 1,5 vecka igen i Finland! En fråga: varför ballar min blogg ur och trycker ihop all text utan alla mina mellanslag och annat?? Sjukt irriterande :( //Jo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0