Ledig dag och stress

Ledig dag i stressens tecken, fast jag får skylla mig själv lite som pressar in så mycket....fast vissa grejer måste göras!

Har nu några minuter över när bilen ska bytas däck på, dammsugas och tvättas(för bara 270kr) och jag sitter snällt och väntar för att sedan fortsätta till stallet! Ok det är inget måste, men jag längtar efter hästlukt, mjuka mular, galopp och framförallt snuselusan, har inte ridit på flera veckor!!!

I eftermiddag väntar en privatlektion med Sofia och sen träning för mig, åånågonstans där imellan skulle jag behöva handla mat och rasta Yager.....mm, det ger sig nog tillslut, promenad till affären å handla kanske?!

Morgonen har bestått av att sammanställa kvitton från Thailand, äta god kesellafrulle med granola, få iväg Filippa till skolan, rasta Yager, hämta Aneek och köra säckintervaller, posta sammanställningen, packa bilen med däck, slänga in lite tvätt och åka hit(bilstället)! Och dessutom åkte jag hit två gånger då jag glömt bultarna till däcken första omgången.....får lätt minnesförlust vid stress :/

Ska andas djupt nu medans bilen får sitt!

Puss
//Jo-with me luck



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0