Matkoma!

Anlände i Thailand i måndags morse och trots att jag inte sov på planet så tyckte jag resan gick snabbt!
Spenderade 2 dagar i Bangkok med lite ångest över utebliven träning,mycket mat och alkohol (dock mycket små mängder)! Var ju tvungen att äta obligatoriska banana/nutella-pancake och glass på swensens!!!

Men han iaf dra iväg ett pass i söndags morse innan vi åkte, det fick bli samma som häromdagen, en 99:a.

Igår eftermiddag efter en låååång taxiresa där vi bl.a. Köpte susp från fbt så hamnade vi slutligen på mitt favvoställe kiatphontip, körde ett gött pass med Son(mina favorittränare är Stefan, aneek å son) och sen bjöds vi på underbar mat, mrs taa är grym, grillad fisk med koriandersås, jag dog!

Nu är vi i Phuket på bangtao Beach, inte mest spännande i världen.....men fått kört ett pass med Stefan ikväll, kändes ganska fint!
Imån hoppas jag på att kunna åka till singpatong :-)

Nu blir det natti, natti!

//Jo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0