Nytt år och nya mål!!!

Jag hade en fantastiskt bra nyårsafton med mina fina vänner. Aneek och Stefan hade stått och kockat thaimat hela eftermiddagen, det var helt underbart , bättre än bästa thairestaurangen i stan!
Tolvslaget var ju lite regnigt så vi smet bara ut för det obligatoriska minutrarna och kramandet vid tolvslaget.
Vid halvfyra körde jag hem sista  gästerna (hade 3övernattare kvar) och när jag kom tillbaka hittade jag fyra stycken ganska fulla kompisar (inklusive Stefan) som körde thaiboxning i källaren.......ja jösses, det är inte lätt att vara ensam om att vara nykter! ;-)
 
Kom i säng tio över fem efter att ha nattat min kompis Emelie, och Aneeks tjej Magdalena, stefan och Aneek skulle promt dricka lite mer vin och njuta.....
Vaknade först strax inna nio och tänkte näääääää, men somnade som tur var om.
Studsade upp tio i tolv, kände mig utvilad. Det var tyst och lugnt i huset, jag åt en mysig frulle och pwo innan jag begav mig it i ösregnet en timme med fishunden.
Sen blev det löpintervaller, det såg ut så här:
uppvärmning 7 min jogg
 Raksträcka 70s, vila 20
trappa 30s
raksträcka 60s
backe 45-50s
detra gjorde jag 4 gånger, 16st intervaller!
fantastisk start första dagen på nya året!!!
 
onsdagen blev full rulle hela dagen, hundpromenad 6, privatlektion sju, säckintervaller 8, privatlektion 9,30, jobb 11-20.30 och avslutade med thaimitsar och clinch till kl tio med Stefan, lite tung men ok pass.
torsdag började med samma löpintervaller sinn nyårsdagen, kände mitranan och lätt trots träningsvärk. Jobb 9.30-16.30 sen en privatlektion med 7-åriga Isabella, hon är så söt!
egenträning på klubben, 5 ronder thaimitsar, 5 ronder Sparring med suma(tack snälla), 3 ronder lowkick och tre ronder boxningsmits med suma, sjukt nöjd!!!
 
idag bar det av till Stockholm med Ampi, Fia och jag gör ett hemmasnickrat träningsläger :-)
//Jo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0