Stockholm!

 
Javill ägna ett stort tack till slagskeppet som lät mig besöka dem och träna, och Sofia och henns kille Marcus för skjuts, sällskap, sparring och för en härlig helg helt enkelt!
 
När vi kommit fram på fredagen blev vi upphämtade av Fia & Mackan på Bromma, körda till hotellet för ombyte, sen till östermalm för att handla lite lunchsnax och sen traska in på slagskeppet!
 
Första passet blev 5 ronder mitts med Lex för både mig och Fia, kände mig stark och explosiv. Sen blev det 30 min clinchande. Fia är grymt duktigt och stark som en oxe =)
 
Hann vila ca en timma och få i mig lite diet fuel från mm Sports, banan/ckolad *namnam* sen var det dags för sparring.
Jag var tyvärr för trött på detta passet med den korta vilan mellan, kände mig långsam och tvekade för mycket.
 
Efter passet blev vi körda till hotellet för dusch och ombyte. Fia & Mackan va och handlade under tiden, sen åkte vu hem till dem i Täby.
Vi lagade tacos och min chokladpuddingkaka (som blev helt misslyckad, jag skyller på ugnen:P ) allt var underbart efter hård träning!
Satt bara i soffan och degade innan vi fick skjuts tillbax till hotellet, vi bodde förresten på comfort hotell stockholm på Kungsbron 1, väldigt centralt.
 
Lördagen började tidigt med frukost kl 8, youghurt, musli, ägg och en fralla-gödde!!!
Sen blev vi upphämtade för sparring på slagis, idag var en mycket bättre dag, kände mig mer alert och kom in med min boxning och blockade bra!!!
 
Vi fick skjuts till hotellet där vi gjorde oss iordning för en shoppingrunda. Ampi, jag och Anna sprang runt i butiker och handlade effektivt, jag hittade ett par skitfina skihhhandskar på rean, 4 strumpor, oxå på rea och underbraa skor med nitar på!!!
 
Hann med en fika på Bellmans oxå (tror det hette så) där jag och Ampi delade på en grillad smörgås med mozzarella, skinka och soltorkade tomater, smaskigt som attans!
 
På kvällen blev vi upphämtade av Fia och Mackan för ett celebert besök på Berns =), hade sällskap av ett till par från slagskeppet. Åt massa god mat och framför allt en underbar chokladfondue-sista snaskhelgen innan sm!
 
På söndagen blev det Fias fyspass, redigt bra, kände mig ändå åigg efteråt, men efter att vi hade fikat clubsandwich dog all energi.....åkte hem till Fia & Mackan och Grisen såklart och hängde lite innan det var dags för avfärd mot Bromma- tack snälla för allt!!!
 
Veckan än så länge har varit träning, träning, proteinpannkakor, konstiga drömmar, promenader, bakning av musli, knäcke och godaste proteinlimpan.
 
Proteinbröd med lingon:
4 dl naturell yoghurt
1 dl lingon
1 dl honung
2 dl råggryn
0.75 dl linfrön
1 tsk salt
2 tsk bikarbonat
1.5 dl krossade nötter (jag hade hasselnötter & solroskärnor)
3 dl mjöl (jag hade 1 dl vetemjöl, 1dl kruskakli och 1 dl rågmjöl)
2 dl Body Science Bake Protein

Gör så här:
Blanda alla ingredienser i en bunke.
Smörj en brödform.
Grädda i cirka 35-40 min i 200 grader.
Låt svalna under en handduk.
 
Smaskade i mig 2 skivor, en med kokt ägg och en med ost!!!'
 
Idag har jag varit hemma med huvudvärk hela dagen.....hade så ont i huvet så jag var illamående och kräktes.....men nu känns det äntligen bättre efter att ha sovit, sovit, knarkat, sovit och sovit!
 
//Jo


Kommentarer
Anonym

Jag stavas med K!!!!

Svar: viktigpetter!!!
Muaythaiforlife

2013-01-10 @ 19:51:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0