Ett nytt kapitel!

Efter ett ha funderat och räknat och pratat och slitit mig i håret lite beslutade jag mig slutligen för att avsluta min tjänst på Netonnet....allt för att satsa på mitt eget företag som Pt och kostrådgivare! För er som missat utbildade jag mig och blev licensierad personlig tränare och kostrådgivare i april. utbildningen gick jag hos Ds trademark www.dstrademark.se, en riktigt bra utbildning som jag är mycket nöjd med!

Jag kommer fr.o.m. i juni även att finnas på träningsvärket i Landskrona för alla som vill ha lite hjälp med träning och kost. Jag kommer även att kunna köra lite thaiboxning där för dem som är intresserade av det! Tack Shad för möjligheten!

I måndags och igår spenderades i hästvärlden, där jag trivs bäst när jag inte står i ringen :-) igår red jag fyra glada spralliga hästar, avslutade på terrängbanan på Snusan❤ stort tack till världens bästa hästägare Douglas och terrängtränaren Thomas Grönberg, gick hem och la mig som en lycklig tjej!

//Jo-in heaven



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0