Egentid!



Kvällens sista aktivitet -fotmassage, aaaahh, love it!!!

Idag är det söndag-vilodag på gymmet och Elin och Ampi begav drog iväg på en heldagsutflykt. Jag passade på att vara hemma och kurera mig, och idag mådde jag faktiskt lite bättre, fortfarande hosta som river i bröstet och snorig men febern har släppt!!

Har spenderat dagen med att läsa, läsa, fika kokospannkakor på coffe club, lite mer läsning på stranden när det slutat regna, löste korsord och inväntade tjejerna.

Nu har jag och Ampi varit och ätit med en av hennes prästkollegor och snart är det dags för hemgång.

Imån är det min födelsedag och om jag känner mig hyfsad ska jag träna, längtar efter det, känns helt fel och jobbigt att vara här och vara sjuk och inte kunna utnyttja träningstid, men det är bara dumt att köra för tidigt och bli sjuk igen. Håll tummarna för mig imån :-)

Puss å natti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0