Heldag runtom Bangkok



Igår var det söndag-vilodag!
Ann-Sofie dök upp klockan halvtio och jag var helt slut, kunde inte somna på natten förrän närmre fyra....
Vi fick iallafall i oss lite frukost och åkte sen med Janet till Jatajuk market och strosade omkring, den är fantastiskt stor och vi hade kunnat gå mycket längre men vi skulle iväg för att titta på channel 7 fights!

Väl på arenan tog det en bra stund innan matcherna kom igång, det var en volleyboll match på tv som skulle avslutas!

Ac:n var iskall och bänkarna var stenhårda... Men matcherna va grymma, vi kollade på 5-6 stycken innan vi gav upp, helt underbart att komma ut i värmen igen😊

Med aussiegänget begav vi oss mot mbk för middag å swensens!

Var hemma strax innan tio på kvällen helt slut och somnade båda två på några minuter!

Imorse började vi med löpning, skugga, mitsar med Yod(som hela tiden säger att jag är fet) säckintervaller och styrka, efter detta 3timmars pass var jag rätt mör och hungrig.
Vi käkade frukost, gick ner i salaya och fick massage och sen somnade vi som två döingar tillbaka på gymmet!

Innan träningen sa vi hejdå till aussiegänget dom skulle åka hem :-(

Träningen bestod av löpning, skugga, massa teknikronder med Liam (han märkte hur trött jag var), säck, clinch och styrka, jag var sjukt glad när det äntligen var över, kände mig konstigt nog sliten :P

Nu ska vi till tesco en sväng 
//Jo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0