Proffsboxningsdebut



Alltså den här lilla sminkningen är så värt allt!!!
Igår var en så förbannat bra kväll, jag hade så galet roligt!!!
Matchen var en riktig krigarmatch och jag gick ifrån våra planer ibland och gick i hennes svingande, vi slogs, men jag älskade varje minut av det, hade bara så himla roligt, Nevenca bjöd på riktigt bra och roligt motstånd! 
 Åååå jag behövde verkligen detta, kände hur motivationen återvände och hur jag ville ha mer, mer, mer, när är nästa Lixom? Snart hoppas jag!

Fick känna mig som värsta kändisen igår efter matchen, massa som ville fota och jättemånga som berömde mig och sa att vi tjejer gjorde kvällens bästa match, så roligt att höra!!!

En av mina bästa vänner brorsa dök upp på galan och hejade som en tok: heja smulan!! Haha, love it, tack Per för att du kom, så sjukt roligt att ses.

Det var efterfest på hotell witt och även om jag var trött så släpade vi oss dit och jag är så glad för det, hade verkligen en kanonkväll, dans fortsatt kändisskap ;-) och lite vitt vin, gick och la mig som en mycket nöjd flicka!

Idag vaknade jag sex, som alltid efter match, legat å väntat på att klockan ska bli åtta så jag kunde gå ner till frukosten.

Snart bär det av hemåt!
Stort tack till Armand Krajnc, Stefan Nilsson, Helsingborgs Muaythai och alla tränare som hjälpt mig, ds trademark och mmsports!

//Jo-happy as hell


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0