Start, fyllning och avslut



Igår var en typiskt bra dag :-)
Började redan klockan sex med att promenera Yager, sen fortsatte jag mot stallet för att åka på terrängträning.
Perfekt dag med lite svalare väder, glada hästar och förväntansfulla ryttare.
Snuselusan skötte sig så himla bra, hon var pigg, glad men ändå kontrollerbar och hade bra tryck när vi hoppade!
Man kan inte vara annat än glad när man tränar terräng, det är så barnsligt roligt, speciellt med Pandora <3

Var hemma igen vid lunch och fortsatte på cykel mot stan med mannen, handlade nagellack, en kjol på rean, födelsedagskort och avslutade med en cider i norra hamnen innan vi cyklade tillbaka!

Väl hemma igen tog yager och jag en svängom innan jag skulle förbereda mig för kvällen.

Lite sjuste musik, rosé och jordnötter medans jag pysslade, nya kjolen blev såklart kvällens outfit :-)

Sen cyklade vi iväg till Dennis 25-års kalas och kvällen var jätterolig, bra start, fin fyllning och bra avslut på lördagen!!!

Idag vaknade jag sju, låg och lyssnade på regnet en timme innan jag packade på mig regnställ, stövlar och sydväst!
Yager och jag hade en jättemysig regn-promenad, ni vet vad som sägs, det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder.... ;-)

Nu är jag på väg till pannkaksladan för en date med Sabina.
I eftermiddag styr vi bilen mot Göteborg, så ni i Gbg som vill ses, ring!!

Puss
//Jo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0