Hästar och geocaching!



Usch vad jag är dålig på att blogga just nu, tiden bara rinner iväg....

Nu har jag inga matcher inbokade förrän i höst(sjukt tråkigt) så då gör jag lite mindre av Thaiboxningen och lite mer av ridningen.
Hästar har varit ett stort intresse sen jag var en liten sparv på 6år och min tid i stallet är balsam för själen!
Jag älskar att rida och framför allt hoppa terräng.
På bilden ser ni mig på min favorit, Snusan, på össjö terrängbana.

Lite mindre thai brukar innebära att jag kör de vanliga passen mån, tis, tors, fre och lördag, men när jag inte har match inbokat har jag lite mer spelrum ifall jag vill hitta på ngt.

Har även börjat geocacha som en liten nörd :-) och allting är min goda vän Mikas fel!
Filippa och jag var ute i 2,5 timme igår och hittade 6/7 skatter, den sista var klurig och vi fick ge upp....men vi bestämde att vi ska tillbaka snart och hitta den!

Nu ska jag göra lite fakturor och kostscheman.
Glöm inte att titta in på facebooksidan Pt-Johanna för fina sommarerbjudanden!!

//Jo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0