Våffeldagen!

Jag hade ambitionen att göra proteinvåfflor idag. för jag älskar våfflor, men i slutändan orkade jag inte i alla fall. åt min matlåda med fisk, potatis och grönsaker-så spännande var jag idag!
 
Slängde ihop en vanlig våffelsmet och gräddade några till Filippa efter skolan =)
 
I helgen som var, åkte jag till Göteborg för att fira min systers födelsedag.
När jag ändå var där passade jag på att fånga upp lite sjuste sparring. Fredagen bjöd på FMT och Evelina Wikner, söndagen på Crudo. Det var tänkt att jag skulle köra med Linn Wennergren(vi har mötts 2ggr tidigare 2009, 2010) men hon hade tyvärr ådragit sig en liten skada. Men det var ändå uppstyrt med lite folk så jag fick slåss =)
 
På lördag åker min karl till Shanghai och sen vidare till Thailand för lite jobb och kompishäng, det blir lite ensamt, men ligger ju ändå i hårdträning för VM så det kommer säkert att gå fort!
 
Nu är det dags att förbereda sig för nästa pass med lite aminosyror och banan från mmsports.
 
ha det gott och ät lite våfflor =)
//Jo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0