5 dagar kvar!!!

Jösses, tiden bara springer iväg....har verkligen haft tusen grejer att göra senaste veckan. Förutom mina två träningspass om dagen, kostscheman och kunder har jag även haft tre av Villes hästar att rida då hon hälsat på en brorsa i Hongkong.
Har tänkt att blogga typ varje dag, men inte satt mg ner före 21 någon kväll.
Idag är sista dagen med hästarna innan Ville kommer hem och det ska bli skönt då jag ligger i sista bantningen inför match, bara 5 dagar kvar, ska bli sååå roligt, jag längtar!!!
Missuppfatta mig inte, jag älskar hästarna men det är alltid lite tungt att rida mycket när man ligger på två pass om dagen och äter lite.
 
I helgen kommer min familj ner och tittar på  boxningen också, och stannar kvar över natten så vi kan fira min födelsedag på söndag =) Tååårrrta!!
 
Morgonen började med säckintervaller med Slabbe, frulle, dusch och hundpromenad. Nu ska jag ta en snabb powernap innan jag drar vidare till pållarna.
Ikväll blir det Armand där jag stannar till imorgon och kör ett pass till.
Glöm inte köpa biljetter till lördagens gala på Amiralen!
 
//Jo
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0