Awesome times

Kräver awesome challenges.....och efter att ha landat i fredags morse hade jag mys med min lilla familj, packa upp, tvätta, hämta bästa fishunden, bara hade det mysigt!!!
Lördagen började med tidig uppstigning, promenad och stadig frukost inför toughest :D
Mika och jag tog den lilla bilen över till Köpenhamn, jag var i vanlig ordning nervös, fast på ett bra sätt, glad och uppspelt!

Loppet var verkligen grymt roligt, jag sprang på 1,16,28 men har mycket kvar att ge, svårt att veta hur det ska vara förstå gången, joggade igen hela så kan springa på bättre nästa gång, klarade alla utom tre hinder, trapeze, swingwalk och tyvärr sista väggen som jag har klarat förut, mina nya skor va tvärhala och jag fick noll grepp så efter att ha försökt 4-5gånger tog jag straffrundan, så arg så jag ville grina!
Men bestämde mig snabbt för att springa nästa lopp, så den 18:e oktober kör jag i Göteborg igen!! Bring it!!!

På kvällen var vi på Stefans systers 50-års kalas, jag dog, helt slut under kvällen och somnade i soffan kl nio, trevlig gäst :P

Söndagen var vara en slapp dag, softade, promenerade och kramade min man❤

Igår började jag äntligen jobba igen, kostscheman, träningar, planering, love it, jag har saknat mitt jobb och mina kunder!

Uppdaterade mig lite på favoritbloggarna igår oxå, bl.a liveitloveit på shapemeup, den är grym och jag bakade hennes sjukt goda chocolatechipcookies, kika in på hennes sida!!!

//Jo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0