Packat schema



Idag har varit fullrullekanelbulle hela dagen. Hade första kunden 6,30 med löpteknik a la vivo barefoot. Sen var det egen löpning på bandet, fick komprimera det lite pga av tidsbrist, 5 min uppvärmning 15*30s intervaller, 5 min nedvarvning, löp/gång. 
Hämtade upp Filippa och handlade frulle som vi åt. Promenad med Yager. Tre kostscheman, lunchfix Och lite egentid på fotvårdsbehandling, lyyyx!!!
Hade en pt-klient, gjorde pumpasoppa och goda proteinhavrekakor (www.tasty-health.se) rastade yager, tränade med Slabbe och Stiff och avslutade med en pt-klient till.
Har nu duschat och ätit och äntligen landat i soffan, chill å snart sova!!

Bjuder på en bild från superiorrace där Shad å jag klättrar upp för väggen! Längtar till toughest😃

Glöm inte kolla in min nya fina sida www.ptjohanna.se 
//Jo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0