Bra grejor

I onsdags var det dags för terräng igen. Pandan och jag hade laddat med markarbete i måndags och några skutt i tisdags!
Terrängpasset blev lite uppdelat, första halvan med Pandan och andra halvan med Cent för att hjälpa Douglas. Alla skötte sig fint tillslut.....Cent är ju bara 5år så det blir inte så avancerat än!

Träningen har gått bra i veckan, känt mig pigg och fräsch!
Har även fått ett nytt kostupplägg från min sponsor, mm sports. Tack för erat tålamod med mig!

Morgonen började med yagers obligatoriska promenad och sen blev det milen, 52,8min är jag nöjd med för dagen. Ikväll blir det thaiboxning!

Imorgon åker jag till Bosön, världens bästa ställe om man är tränings-nörd som jag. Vackra omgivningar, god mat, kunnig personal och ett härligt landslag, ska bli sååå roligt!!!
// Jo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0