Skön helg

Igår började morgonen tidigt som vanligt med hundpromenad, iväg å jänta Viet för att träna, kände mig lite seg så här sista dagen på veckan.
Efter träningen fick det bli en snabb proteindrink (body science whey 100 choklad) för återhämtning och för att inte dödssvälta innan det var matdags.
Gjorde oss iordning för att åka till Alicias namnkalas.
Där serverades smörgåstårta och sju sorters kakor, gick därifrån väääldigt mätt. Det fick bli sista sötslisket innan match. 
Nör vi kom hem på kvällen promenerade jag med hundarna och sen fick jag städryck och storstädade huset, sååå skönt när det var klart!
Avslutade med att titta på taken 3 med kärleken.

Idag är min vilodag och jag har njutit av att ta det lugnt. 
Vaknade först sju men somnade om och sov till nio. Lugn morgon innan jag rastade hundarna och fortsatte till jobb. Hade bara en kund idag så det gick snabbt. 
Körde Filippa till en kompis i Båstad och stannade en sväng och fikade med Ville och hennes familj.
Kom hem, åt lite och dog i soffan. Nör Stefan kom hem tog vi en promenad med hundarna. Sen badade vi i solen, supermysigt och avslappnande!!!

Nu ska jag strax sova, ny träningsvecka imån :-)

//Jo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0