Resa och knäproblem



Så som ni vet skadade jag miniskerna i somras, liten ruptur på både yttre och inre minisken i vänster knät. Jag behöver ingen operation utan blev ordinerad lite vila och sjukgymnastik.
Skötte mig fantastiskt bra i början och kunde efter några veckor boka in en boxningsmatch, för det funkar ok med knät!
Och knät har blivit bättre och bättre hela tiden, till slut kunde jag även springa på det.
Men nu det senaste har det tyvärr blivit sämre igen, försökt köra lite thai mellan varven i lugna och kontrollerade rörelser.
I måndags fick jag avbryta löpningen för att jag hade så ont.... 
Så idag har jag varit hos världens bästa Ortoped David, han är verkligen fantastisk som hjälper mig och klämmer in mig i sitt fulla schema, stort tack!!!
Det blev ett stycke kortisonspruta in i knät, jag grät och det gjorde sjukt ont.
Nu tycker jag synd om mig själv och det borde ni oxå göra :P
Den snälla sjuksköterskan kunde sån tur var hålla mig i handen och trösta, vänliga själar gör min dag!

Har jobbat lite och är nu på väg till Gbg med min älskling Yager. Tåg, buss, tåg och sen äntligen hos mamma å pappa <3 behöver lite familjekärlek nu!

Men trots en nål i knät har jag en bra dag och det är fredag den 13 :-)

Ha en riktigt skön helg, det ska jag ha!
//Jo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0