Tacksamhet och match


Idag är det lördag och vi har gjort veckans sista pass, rätt gött å vila imån!!!
Är lite trött i kroppen och har lyckats ramla två gånger under löpturerna :P
Vi avslutade veckan med fyra ronder säck, 4 ronder mits, 10 spurtar, 300knä på säcken och 100 puttsparkar. Tack å hej leverpastej😁

Så turnering i Vietnam blev inställd i veckan pga okända anledningar.....rätt surt!

Men sån tur var har gymmet ordnat match, så på onsdag slåss jag i Huahin💪😁

Den här resan hade inte varit möjlig utan en av mina sponsorer, Marius på http://www.mmnordic.com/
Och jag är glad och tacksam för att ni hjälpt mig hit!

Nu ska jag äta landets bästa thaimat, Ha en fin lördag!
//Jo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0