NM-guld och födelsedag!!!!

Vilken skön helg!
Fredagen bestod av jobb och resa till Helsingfors. Väl framme blev vi hämtade av Antti från Helsinki Thaiboxing som arrangerade årets NM, han lämnade av oss på hotellet och vi checkade in och tog sen en nattlig frisk promenad på gatorna. Det var livat halvtolv en fredagskväll :-) med mig hade jag coach E1, eller version 2,0 (lite längre än stefan) som han kallar sig ;-)
Efter en god natts sömn gick jag upp vid sju och hoppade lite rep trettio minuter för att bli av med mina sista fyra hekto. Allt gick bra och jag vägde in på prick 51 kilo.
Efter en mumsig hotellfrukost med övriga landslaget tog Peter, Fia, E1 och jag en promenad på Helsingfors gator i 1,5 timme, sjukt skönt. Sen var det vila på rummet, thailunch, packa väskan, kalldusch för att vakna och avfärd mot arenan.
Hade match fyra och allt kändes kanon. Matchen blev inte riktigt som jag tänkt men jag hade kontroll hela tiden och var starkare än tessa, vinst till mig på 3-0 och regerande nordisk mästarens, hell yeah!!!
Övriga Sveriges landslag gjorde bra ifrån sig trots några förluster, men tror vi blev bästa nation igen!

Efteråt gick vi ut och åt mexikansk mat med delar av landslaget, firade vinster och även min födelsedag, dem sjöng så fint för mig!

Nu sitter vi på flygplatsen och ska strax hem, skönt att vara hemma tidigt då vi ska ha födelsedagskalas med gäster idag.

Kan man ha det bättre, fira guld och födelsedag samma helg?!

Tack till E1 som coachade, min klubb Helsingborg Muaythai, Stefan och Sveriges härliga landslag!!!

Puss
//Jo-happy :D



Kommentarer
Anonym

Vad duktig du är - stort GRATTIS!!!
/Therese Svensson

2012-11-25 @ 12:01:50
Vendela

Men grattis, vad himla kul att det går så bra för dig!!!!

2012-11-25 @ 12:52:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0