Rekommendation

Dem kör hårt med mig nu thailändarna, minst 2 timmar varje pass, clinch/Sparring, plattor, knä & teeps på säck, styrka med vikter, pullups osv.....men jag uppskattar det enormt mycket. Här på kiatphontip är det så trevligt, tränarna är genuint intresserade, massa bra unga thaikillar för mig att Sparras med och nästan alla pratar bra engelska och delar med sig av sina kunskaper plus att maten är helt underbar!!! Jag rekommenderar verkligen det här stället till alla som är intresserade av bra träning, bara ca 20-30 min från centrala bangkok(beroende på trafik) gå in och titta på : http://www.kiatphontipgym.com/

Idag känner jag mig riktigt trött och sliten, funderar på att skippa eftermiddagsklassen, vila och faktiskt lyssna på min kropp..... Men har inte riktigt bestämt mig än, får väl se!

Snart frukost och sen lite poolhäng, ikväll blir det khaosan road!

//Joi-banana



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0