På väg mot VM-guld.....

Trots att jag varit sjuk i nästan 2 veckor är siktet fortfarande inställt på guld såklart!
Tror allt så har formen känts bra sista dagarna, har i princip bara kunnat träna några dagar pga en elak virusinfektion med luftrörskatarr och hosta och allt vad de heter, varit sjukskriven från jobbet och legat hemma och haft det tråkigt. Ordinationen var medicin och vila.
Tur att jag var i bra form innan jag blev sjuk, läkaren sa att allt inte raserades under sjukdomstiden.
Men har ändå kört mycket mental träning, för jag har inte haft de bästa förutsättningarna. Får se mig som en underdog i ringen och knocka alla snabbast möjligen ;-)

Nu har jag haft 2 hetsiga dagar inför avresa, tidningsintervju, webbtv-reportage, packning, hårfix, lämnat min älskade hund hos barnvakten och allt annat som måste fixas innan vi åker till Ryssland!

Sitter nu på tåget till Köpenhamn för avresan, ska bli så sjukt kul, jag längtar!!!

Ps. Bjuder på en bild från de senaste bröllopet =)

//Jo-glad



Kommentarer
Caroline

För det första! Ett stort Lycka till, ett virus ska inte får stoppa dig:) håller mina tummar! För det andra, så himla fin bild, snygging!!
Kram carro

2012-09-05 @ 06:59:12
Caroline

För det första! Ett stort Lycka till, ett virus ska inte får stoppa dig:) håller mina tummar! För det andra, så himla fin bild, snygging!!
Kram carro

Svar: Tack, gulle dig <3
Muaythaiforlife

2012-09-05 @ 07:07:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0