Rapport från Ryssland!

Här kommer onsdagens artikel i hd http://hd.se/sport/2012/09/05/duo-jagar-medalj-i-ost/
Hoppas att webb-tv reportaget kommer strax oxå, ill let u know!

Nu är vi på plats i Ryssland. Som vanligt blir inget som man tänkt sig.....lite skabbiga rum trots lyxhotell, inte ens en minikyl på rummet, internet kostar per dygn, bastu kostar per timme.....kanske bara är jag som är gnällig men Turkiet är som en dröm i jämförelse!
Maten verkar iaf vara ok!

I brist på bastu blev det en stunds varmt bad, vilket ändå är mycket skönare :-) vägde in mig på 50,8kg. Alla andra svenskar klarade sig fint oxå!

Vi hade team-meating nu kl tre( vi e två timmar före här) då skulle lottningen vara klar.....men som vanligt blev det trassel, så det kanske blir klart inatt.
Ingen vet alltså om det ska matchas imån. Jag ställer in mig på det och ska strax bada lite, har ätit stor frukost, lunch å mellis är därför tillbaka på samma vikt som igår, dock inga stora problem, känner mig nöjd eftersom min kropp ballar ur en gång i månaden å suger åt sig vätska. Väger då oftast 1-2kg mer än vanligt. Typiskt att det infaller nu, men som sagt det går lätt att få bort ett kilo!!!

En rolig nyhet är att det är rekordmånga i varje viktklass-sjukt kul!!

Vi hörs
//Jo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0