Bangla champion

I söndags, vår sista kväll i Phuket gick jag match på Bangla stadium, en match om bältet 5*3min fulla regler.
Jag mötte en thaitjej som skulle vara duktig, Tali från singpatong hade mött henne tidigare och förlorat en jämn match!

Var faktiskt lite mer nervös än vad jag brukar vara tidigare på kvällen. Men väl uppe i ringen trivdes jag som fisken i vattnet, hade verkligen så roligt, loving every minute!!!

Alla som har gått match i Thailand vet hur det känns med en ringhörna på 5-6 personer som alla skriker olika saker i rondvilan *haha* men jag log och försökte ta in bästa alternativen som senare i matchen faktiskt blev samma :-)
Domaren bröt tidigt i fjärde ronden, dominerade ganska starkt!

Tack singpatong och alla som tittade och som vanligt stort tack till min fästman(:-D) Stefan som alltid står ut!

Nu är vi tillbaka i Bangkok under ett dygn innan det är dags för hemfärd!

// Jo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0