Vila och ångest

Det har blivit lite si och så med träningen och jag försöker jobba med min ångest över det. Intalar mig själv att det är ok att vila (ons+tors), det är ok att njuta av god mat och bara promenera två timmar om dagen. Men i fredags morse fick jag till ett träningspass igen, ahhh, underbart, endorfiner! Joggade 12 min som uppvärmning sen körde jag 99 jumping jacks
99 situps
99s stolen
99 benlyft
9 armhävningar
Och sen vidare 88, 77, 66..... Ja ni fattar! Allt tog ca 36 min och det var gött, har lite skön träningsvärk i magen idag!

Igår kväll kom Scott och Sanna hit från Australien, det blev middag på oasen med massa andra godingar!

Idag blev det tyvärr ingen träning, bara 2 Yager-promenader, packning, tvätt, plock och lämna av fishunden.

Nu har gjort mig fin om benen och sitter med en förträfflig ansiktsmask, strax sova och ladda batterier, hoppas hinna träna imån!

Puss
//Jo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0