att acceptera.....

att jag fortfarande är sjuk och måste vila, det är inte alltid det lättaste.....men jag jobbar på det!
Försöker köra mental träning och förberedelse inför St Petersburg, tycker själv att det går ganska bra!
Visuellt ser jag vad jag ska göra i ringen för att vinna, försöker även föreställa mig att jag ligger i underläge och hur jag ska ta mig ur det, alla olika scenarion är bra att träna på!
 
Har gjort en checklista för all packning, tvättat och organiserat lite, sen ska allt läggas fram så Stefan kan gå igenom det oxå innan det får packas ner.
 
Vikten och jag är faktiskt kompisar, första gången på länge, alla kostresor har blivit tokiga för mina kropp, och nu det sista har jag bara kört som jag gjort föregående år, alltså lite kolisar, mycket protein, fett, frukt osv. Så nu har jag 1,5kg kvar och detta utan att träna så jag är nöjd! Tack mm sports www.mmsports.se för allt er tålamod med en nojig thaiboxare =) och tack för alla kosttilskott som håller mig pigg och fräsch under träningarna (när jag är frisk)!
Rekommenderar varmt aminsosyror EAA-XX med persikosmak, c&d-vitamin, magnesium och dietfuel, mina favoriter hos MM sports!
Förhoppningsvis kan jag röra lite på mig sista dagarna innan vi drar. Just nu är det hostigt och skrovligt i luftrören, tryck över öronen =( och fortfarande trött i kroppen!
 
Håller även på med sjukgymnastiksövningar med min axel, som känns mycket bra nu, tack till Pontus, Pelle, RF och idrottskliniken!
 
Idag blir det mest tedrickande, vila i soffan och gos med bästa Yager <3
 
Min plan är fortfarande att ta hem guldet, bara så ni vet =)
//JO-rätt håll


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0