Sjukdag 4

Jaha.....idag är det precis 13 dagar kvar tills vi åker till St Petersburg och här ligger jag......fortfarande feber,fast den har gått ner lite, inte lika ont när jag sväljer men med en hosta som river i halsen, snorig näsa och tryck över öronen....jag blir så trött på den här skiten!
Nu ska jag ju vara i mitt esse och träna hårt.....längtar efter träningen massor nu, avis på alla friska människor.
Idag har jag mest sovit. När jag var vaken pysslade jag lite med min receptpärm, klippte och klistrade (inte för att jag någonsin använder den, men tänker att jag ska).
Stefan var hemma på lunch och jag petade i mig två mackor och en kopp the.
 
Imorgon ska jag till doktor Pina (landslagsläkaren Pontus) för att få lite hokuspokus i axeln och även för övriga sjukan i kroppen, hoppas må mycket bättre i helgen så vi kommer iväg på bröllopet!
 
Nu sitter jag och väntar på Stefan som är och tränar (orättvist)!
 
//Jo-vill så mycket


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0