Sol i hjärta

Jaha....teknik och jag....det verkar inte som vi passar så bra ihop........jag är bara lite förbannad just nu *kokar*
skrev ett långt inlägg som bara försvann i cyberrymden.......skjut mig någon!!!
 
Det blev inte att jag skrev på hela helgen för jag jobbade och slet som ett djur *hehe*.
I fredags började jag med hundpromenad och PWO-riskakor och aminosyror sen blev det ett thaipass hemma i våran källare (för er som inte vet det så har vi ett litet thaigym där).
Det gick riktigt dåligt första delen, jag är alltid lite trögstartade på morgonen när vi kör thai, bättrmed löpning. Men det slutade iallfall bra =)
Efter det hade jag en privatlektion med en av mina duktiga elever, alltid lika kul när dem är snabba på att snappa upp och utveckla sig!!
Fortsatte dagen med en lunch i stan med Stefan och hans kompisar inna dem drog iväg till Köpenhamn för en grabb-helg.
Stressade hem och bakade en tårtbotten, kokade vaniljkräm och bakade en kaka. Packade ihop alla mina saker för en natt hos min bästa vän Ville. Mat, kosttillskott, träningskläder osv.
Skulle åka och tanka, men i min  stress glömde jag av min kod och lyckades låsa mitt kort....smart när jag inte hade pengar på visa-kortet heller....lyckades skrapa ihop 100kr att tanka för så jag kom någonstans iallafall...
Körde ut till Hjärnarp och avverkade några timmar på hästryggen, hade tre hästar att rasta, härliga härliga hästapållarna. Det är balsam för själen med mjuka mular och härliga ridturer!
Sen sprang jag, det blev bara 5km, men jag var trött efter en lång dag och klockan var mycket. Gick in och åt min lax och mina grönsaker, dushade och hjälpte till att natta hästarna innan jag däckade i Ville säng!
Lördagen startade bra, härlig hotellfrukost och en  helmysig ridtur i solen på glada hästar!
Blev lite bilproblem som fick åka och lagas pronto(trodde motorn höll på att skära), Tack snälla Douglas Pappa Thomas som hjälpte mig med bilen.Sen blev det jobb till 18,30.
Efter jobbet kom mina fina tjejer hem till mig. Det blev räkor för alla utom mig (är allergisk mot skaldjur, ifall någon vill ta dö på mig ;-)). Efterrätten stod jag för, mintkaddkaka med daimgrädde och en jordgubbstårta!
Det blev utgång med Ville och Hanna, Harrys. Hade verkligen en jätterolig kväll, tack alla härliga vänner!!!
På söndagen var jag något trött och sleten när jag jobbade......men jag genomled dagen och kom hem till fina man som också var sliten efter helgen. Det blev myskväll för hela slanten!!!
I måndags var jag en mycket trött tjej, satt nog i från helgen kändes det som, tungt träningspass på kvällen.....tack MMsports för riskakor och aminsoyror (www.mmsports.se) som gjorde att jag tog mig igenom det iallafall!
Tisdag och onsdag har det flutit på bra med träningen, har ett pass kvar i kväll också.
Igår var jag ledig, hade en skön dag på stranden med min familj. var i stallet en sväng och fick hjälp med bilen av Thomas. Under tiden kliade jag solvarma hästar och pussade mjuka mular-underbart!
Fick idag så awesome nyheter-makes me happy all day!!!
Var och tog ett dopp i plurret på Fria bad innan jobb förut......ville inte åka till jobbet en dag som denna.....
 
Vi hörs
//Jo
 


Kommentarer
Sofia

Vad gott det låter med mintkladdkaka och daimgrädde! Skulle man kunna få receptet?

2012-07-31 @ 20:49:31
URL: http://karlsson-sofia.blogspot.com
Sofia

Vad gott det låter med mintkladdkaka och daimgrädde! Skulle man kunna få receptet?

2012-07-31 @ 20:49:44
URL: http://karlsson-sofia.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0