Paket

åååå, jag avskyr att inte vara frisk....är så sugen på att träna, men vet att det är bäst att ta det lite lugnt....IMORGON , imorgon hoppas jag kunna träna, hade varit så skönt!!! Har inte blivit mycket idag då jag mådde uruselt imorse, huvudvärk, snorig och varm, värktabletter och frukost i tända ljusens sken, en hundpromenad och soffhäng fram till jobbet. Har varit sugen på korv stroganoff ett tag nu så igår slängde jag ihop lite: 1hackad gul lök i ganska stora bitar ca 10cm falukorv med 78% kött i bitar 2,5dl grädde 150g creme fraiche 2 stora matskedar tomatpuré en skvätt ketchup paprikapulver vitlökspulver cayennepeppar s&p stek lök och korv ett tag, blanda sedan ner övriga ingridienser och krydda efter smak. Den blev härligt stark och vitlökig =) Fick ett stort paket från bästaste MM sports igår, vaniljkasein, benskydd, handskar, magnesium (efterlängtade) och lindor! Ska lägga upp en bild när jag fått min kamera att fungera igen :/ Imorgon tänkte jag prova att göra smoothie på mitt vaniljkasein med lite frusna jordgubbar i, efter mitt planerade träningspass (hoppas, hoppas, hoppas), återkommer med resultat! //Jo Ps. Ni har väl sett det fina artiklarna i city och hd: http://np.netpublicator.com/netpublication/n57898270 http://hd.se/sport/2012/11/14/mastarmatch-hemma-lockar/ och även rankinglistan: http://www.wptbl.com/index.php?page=database&lowestSub=1&filesub=1&filenr=5&file=rankings


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0