Busy life.....

I måndags började jag morgonen med yagertrask och crossfit-pass, i min värld, en av det bästa/roligaste wod:sen =) 400m löpning, 30boxjumps (upp & ner på en låda) och knäböj med kast av boll mot vägg (kommer inte ihåg denna fina beteckning :P) all detta *5 varv, jag klarade det på 22,24 men vet att jag kan göra mycket bättre så jag längtar redan till denna WOD:en dyker upp igen! Resten av dagen blev det jobb och sen en biltur till Göteborg. Kvällen bjöd på rastning an Yager med Icca i sisjön, lite pill i Julias lägenhet och hopp i säng alldeles för sent.¨ Tisdagen började jag med en mils löpning med mina betonglår(hade sjuk träningsvärk) i regn och blåst. Kändes ändå förvånansvärt bra och det gick på 55minuter. Fotsatte med dusch och en frukost date på kannolds med Angelica. rekommenderar det stället till alla, ligger på hörnet mot parkeringen vid grönsakstorget, ett mysigt litet "chokladkafé". Åt smaskig filmjölk med nötter och branmusli, rågdröd med pumpakärnor och linfrön med ost, skinka och grönsaker på, en kopp the och lite vitaminer-FIN START! Sen klippte jag av mig lite slitet hår =) fortsatte till netonnet för att inköpa några viktiga saker till päronen inna jag var tillbaka i askim. Sen flyttades det fram och tebaka mellan päron och Julia, konkande av möbler, lådot och kläder, organisering, vikning, fixning. Paus för rastning av Yager med Helena och lilla Milia. Härligt att äntligen få se dem! Handlade massa till Julia på vägen hem som jag sedan började tillaga väl tillbaka. Blev lite kycklingpesto för mig, är ju på snåldiet eftersom jag har invägning på fredag inför boxningen och började lite sent med att ta vikt (fick reda på match sent). Sen fortsatte pillandet i lägenheten tills ögonen började ge upp, sängdags. Idag har det inte blivit så mycket gjort, promenad, biltur till skåne och lite vila innan jag ska köra till jobbet! Ikväll blir det säckintervaller! //Jo Ps: Missa inte artikeln i Helsingborgs Dagblad om mig (gårdagens 9/10 ) http://hd.se/sport/2012/10/09/johannas-proffsiga-vag/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0