Hejdå sverige

Nu sitter jag på tåget på väg mot Kastrup för att flyga till Thailand! Äntligen, över två år sen sist och jag har längtat efter värmen efter denna skitsommaren utan sol...... Helgen har gått i hundratio, invägning fredag, match lördag och söndag. För en snabb summering så vann jag hilleröd boks cup efter två matcher mot två danskor, RSC i rond fyra och RSC efter rond tre. Kände mig stark och i gårdagens match fick jag in flytet med boxningstänket bra! Hade jätteroligt och tackar Ystad sportklubb, Armand och Stefan som var med under lördagen! Ett stort tack även till Assa som akutpassade Yager under lördagen!! 5 raka segrar i boxningen känns fint, jobbar för att gå upp som proffs i Armands stall så småningom. Söndagen kvällen blev uppesittarkväll eftersom planet inte går förrän tolv idag. Hann med att göra pannbiffar i brunsås med mos, äpplepaj med glass och vaniljsås, tvätta 3 maskiner och vika, packa som en yr höna.....kan vara därför det känns som jag glömt något. Med med pass, pengar och biljett klarar man sig fint ändå! Har laddat med stödstrumpor, gymnastikskor och utöver korsord och tidningar, fifty shades of grey-tantsnusk :-) Saknar redan min kärlek Stefan och världens sötaste Yager <3 //Jo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0