Massaker

Vilken jävla natt....trodde jag skulle bli totalt sinnessjuk......fattar inte varför myggorna älskar mig då mycket?!! Gick och la mig vid tjugo i tio för att få min skönhetssömn inför morgondagens träning, hann mörda ca tre myggor innan dess, trodde att kusten var klar för att sova gott, men det var bara början på helvetet......det höll på till fyra(sista gången jag kollade klockan) med att jag tände, släckte, slog ihjäl mygg(tio sammanlagt) blev biten, försökte gömma mig under täcket, värmeslag, surr i örat, satt på riktigt upp i sängen och skrek, kändes som på gränsen till nervsammanbrott.....vill inte ens räkna hur många bett jag har :-( Klockan ringde klockan sex men jag har inget minne av det, förmodligen helt färdig så jag vaknade Halvnio och blev sur för jag missat morgonträningen.....somnade om igen och vaknade tio, känner mig helt färdig idag av för lite sömn....har läst lite och fixat några flätor som lossnat. Imorgon påbörjas sista i trilogin, fifty shades free, Epic! Nu ska jag träna eftermiddagspass iaf.....sen ska jag på myggmördarjakt, ser en jävel som är kvar härinne >( //Jo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0