Patong

Igår var allt annat än en bra dag, det berodde med all säkerhet på mig......jag skyller på dålig sömn, dåligt matintag och allmän PMS-gnäll! Kom fram till patong och strosade lite på gatorna, checkade in stranden, massage, mataffär osv. Fick i mig lite padthai innan jag tog mig upp till träningen med moppetaxi. Träningen gick inte alls bra, ny mitshållare-ovant, dem ville dessutom försöka ändra på alla mina tekniker, ut med armbågarna och annat, men där sa jag STOPP, mina armbågar har jag jobbat/jobbar med så länge dem ska hållas in!!! Var sjukt irriterad på hela passet kände jag(inte bra) höll på i två timmar, sen tackade jag för mig. Pratade lite med killen gran dannys( som jag mötte på kiatphontip) gym och Sebastian (som mötte Sadibou i dm-finalen) fint med trevligt folk. Annars var det mest Thai-killar och åtta fransmän, bl.a. En som ska fightas mot sanchai snart! Traskade hem, duschade och la mig i sängen, kl sju!!!! Läste, tittade på tv och surfade lite, orkade verkligen inget och ville bara vara själv! Idag har jag haft lyxdag med strandhäng, ananas, Kiwi, banan, wattenmelon och sjukt goda naturella rostade mandlar *omnomnom* Tagit 2promenader på stranden oxå, blir så svullen i lederna om jag är helt stilla. Avslutade dagen med att fixa håret, så mycket lättare att träna då! Ikväll ska jag försöka träffa Ellinor och äta middag :-) Imorgon nytt försök med träning! //Jo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0