uttråkad

I torsdags morse hade jag privatlektion igen, fick lite på fingararna efter mitt blogginlägg så jag gör om och gör rätt: 2 män i sin bästa ålder =) dem är duktiga som attans, så se upp!!! Igår efter min gråtepisod efter att ha hälsat på prins Mulvin var jag helt slut i kropp och knopp, men släpade mig iväg på träningen och gjorde faktisk ett bra mitspass med Aneek, han är så bra att ha!!! Idag är vilodag från träningen, jobb hela dagen. Känner mig allmänt hängig idag, ont i huvudet....kändes som jag festat igår när jag vaknade......men nej, gick och la mig halvelva igår....*suck* Det blir hem och rasta hunden och lägga mig i soffan med Stefan och Filippa. Imån är en ny dag med träning, blir ett crossfitpass på förmiddagen och löpning på kvällen, ser fram emot detta mycket!! Har även en privatelev imorgon vid fem =) Måste även inhandla en present till min kära far, väla here i come!!! //Jo


Kommentarer
Björn

Haha..ordningen återställd ;-)

Svar: :-)
Muaythaiforlife

2012-10-08 @ 15:17:10
Peter Friis

Så där ja, nu känns det mycket bättre! ;-) Kan konstatera att passen med Johanna gör underverk för en nybörjare som jag, man kommer inte undan med något slarv...

Svar: Tack & bock
Muaythaiforlife

2012-10-08 @ 20:27:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0