helt vanlig vardag

Måndag, ny dag, ny vecka, intervallöpning i Pålsjö med Ante och gänget! Det är ett av mina absoluta favoritpass, bra sällskap, svettigt och härligt. Det blev lite trappor, backar och armträning med stock *pust*
Det var riktigt kallt i måndags,mössa, vantar och tre tröjor....och jag hade gärna haft mer =)
 
Igår hade jag ledig dag med lite olika bestyr, hann även med en liten powernap på dagen, det var sjukt skönt och jag behövde verkligen det!
På kvällen var det Antes thai-pass, det betyder köööötta!!! precis ett sådant pass jag hade längtat efter. Körde med lite olika personer då Ante hade rotation med mitshållning för dem som ska gå match i helgen. Körde 3 ronder med Sabina, 2 med Aneek och sen höll jag 5 för Martina och sen körde vi även blåmitts med maaassa sparkar, svettigt, härligt och energiskt, kändes faktisk skitbra!!!
 
Idag är jag trött och det är grått ute, vill helst krypa ner under täcket igen......men ska snart ta mig i kragen. Ridtur på bästaste snuselusan väntar <3 sen blir det jobb till halvnio ikväll!
 
//Jo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0