Medalj och framtid

Silver och bronsmedaljörerna (Finskan Jonna Suhonen)
Har gått vidare från VM nu och blickar framåt, har nya planer och mål!
Ser mycket fram emot att matcha igen och sugen på träning som attans (men kommer sakna stefan).
 
Igår mådde jag äntligen bättre från förkylningen =)
Hade födelsedajsbarnet Johanna på besök (eftersom min bil var paj och jag inte kunde ta mig någonstans). Vi började med en en timmes promenad med vovvarna sen mumsade vi i oss härlig frukost. Jag hade bakat hemmagjorda frallor och vi hade massa goda pålägg plus varm oboy med vispgrädde, lyyyyx!!!
Vi satt i soffan och hade matkoma en stund efter, bara tog det lugnt. Sen gav vi oss iväg på promenad nr 2, ungefär en och en halvtimme i regnet, men vi hade det så mysigt så!
Hemma igen så gjorde vi marängswiss och gottade oss. matkoma deluxe!
 
På kvällen var det äntligen dags för thaiboxning igen, blev ju en 4-dagars vila pga dunderförkylningen jag åkte på när jag kom hem. Skönt att komma igång igen, eftersom jag ändå höll igång med löpning efter jag gått sista matchen i Ryssland.
Var ett smaskigt kötta-Ante-style pass på klubben som jag körde med Aneek, svettigt och gott!
 
kvällen spenderades med Filippa i soffan <3
 
Imorse var jag ute på en trask med min älsklingsfis Yager och klurade på ett morgonpass.
 
Så när jag kom hem körde jag så här
 
Löpning 18min, med inlägg av en kort trappa för intervaller i slutet 4st snabba små steg, 4st långa steg, hopp på vänster ben, hopp på höger ben och sista jämfota hopp.
Hemma i källaren blev det 12min av WOD: 6st knäböj med stång, 40st knä på säck , 6st pullups, 10st boxjumps (fast plyostil) hann ca 7st varv. sen körde jag 20situps, 60s planka*5. Svettigt och skönt som attans!!!
 
nu sitter jag och chillar i soffan innan jag ska cykla iväg till jobbet!
 
Lagade förrsten bilen igår med Stefans hjälp(vad annars) det var batteriet som var kaputt så vi bytte det. Lämnade även in min iphone på lagning så vi får väl se vad det kommer gå på.
Har nu en gammal telefon sålänge, alltid ngt!
 
Fortfarande inte hört ngt om min älskade Mulle... =(
 
//JO


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0