oro....

Häromnatten drömde jag att min fina, fina prins Mulle dog, vaknade med tårar i ögonen och en obehaglig känsla i magen. Tänkte jag skulle ringa ägaren för att höra efter så allt är ok, men min trasiga telefon hindrar mig....har googlat, och googlat på alla möjliga smeknamn och namn (för det var så Ville hittade honom åt mig sist), men ingenting.....gick in och kollade på blup.se(där kan man hitta info om reggade hästar) men där stod jag fortfarande som ägare http://blup.se/sv-SE/horses/131716-j-dexter, har även mailat ägaren och hoppas nu på svar......älskade fina prins Mulvin, saknar honom så det gör ont i hjärtat och blir helt tårögd bara av att skriva detta.
Om jag får svar att han mår bra måste jag ta mig dit och hälsa på honom, MÅSTE, det finns inga ursäkter!
Är det någon som vet något om J Dexter? Han går nog under smeknamnet Dex just nu, brun flugskimmel, ca 160cm. Ägaren heter nog Ingela Carlsson, han står i Malmö och har en hästkompis som heter Bambi. Let me know.
 
Annars mår jag faktiskt lite bättre idag, fortfarande billös och mobillös, cyklat till och från jobbet-skönt!
Ikväll är jag själv med Flipflop, Stefan skulle iväg med jobbet!
 
Förresten är det någon som är bra p att klipp ihop videosnuttar??
 
//Jo-väntar...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0