Jag vill ha mer!

Ds ska hålla en massageutbildnig i malmö om ett par veckor, och jag längtar för jag tänker gå! Ska inte ni oxå gå? Jooo, jag kan varmt rekommendera deras utbildningar, fantastiskt bra inspirerande lärare och vem vill inte kunna massera ;-)
För intresse, kontakta Shad på ds trademark, www.dstrademark.se Shad Askari – VÄSTER- OCH ÖSTERGÖTLAND LÄN
Regionsansvarig Väster- och Östergötland Län
0709 – 56 18 08
[email protected]
 
Här kan ni även hitta mig: http://www.dstrademark.se/ds-sponsored-athletes
 
Annars var jag nere på klubben idag och skulle lämna av grejor till Stefan innan jobb, sjukt sugen jag blev på sparring.....ville nästan skolka från jobb ;-) men icke. Jag får nog min dos nästa vecka, Lina kommer eventuellt på besök igen *hoppas*. Jag älskar besök =utveckling!
Träningen känns riktigt bar nu, känner mig stark som attans!
 
Kanske har en ny grej på gång men vet mer om det i slutet av april, skriver så fort jag vet!
 
Tyvärr ingen bild idag, mobilappen har varit helt taikon hela dagern :(
 
 
Ha en riktigt fin lördag!
//Jo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0