Utbildning

Igår var en lång dag, jag började med säckintervaller som kändes av kvaliteten....sådär :(
Promenad med Fisen, bakade kakor till jobbet, apelsinkaka och äpplepaj.
Jobb, hem och rasta hund, utbildning!
 
Jag var på IH på en föreläsning om förebyggande av idrottsskador med Mia von Reis som jobbar på idrottskliniken. Det var mycket intressant och jag visste faktiskt ganska mycket av det redan tack vara min utbildning till PT hos Ds Trademark (Tack!!!) www.dstrademark.se och egen erfarenhet och min tränare/sambo Stefan.
Men det var iallfall mycket trevligt, mer sådant åt folket =) framför allt föräldrar till idrottande barn hade det nog varit nyttigt för, vi pratade mycket om att konditionsträning inte påverkar barn upp till 15 år, allt har att göra med storlek på hjärta, lungor, och blodtutströmmningen osv.
 
Sen var klockan mycket, kom hem och tittade lite på Greys innan jag hoppade i säng!
 
Idag började dagen med intervaller, lite blandat i olika backar och trappor, kändes bra, även om det är svårare att komma upp i maxpuls när man inte har någon att träna med.
 
Promenad med hunden innan det blev utbildning på jobb, en skojig sådan om lite säljtips och annat.
 
I eftermiddag blir det privatlektion med Malin och sen egenträning för mig!
 
Glöm nu inte anmäla er till massagekursen i Malmö 6-12 maj, kontakta Shad på Ds Trademark!!!
 
//Jo
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0