Det blir inte alltid som man planerat

Jaha det blev visst en liten semester från bloggen efter EM...... Tanken var att jag skulle hålla igång träningen när jag kom hem, men skadade tyvärr benet i sista matchen och blev satt på strikt vila, inte ens promenera om det gjorde ont och jag haltade :-( när jag inte får träna blir jag lite destruktiv och omotiverad!
Men nu börjar det kännas bättre och jag har tränat lite försiktigt :-)

Tyvärr blev min match i vegas inställd och jag är såklart jättebesviken, skulle satt igång den träningen nästa vecka.....men så är det, får hålla tummarna att det dyker upp något roligt igen och har ju iallafall mitt stora mål combat games i oktober att se fram emot!!! :-)

När man inte kam träna själv är det tur jag har ambitiösa pt-kunder, jag älskar att jobba som personlig tränare, se mina klienters framsteg och pusha dem till Max!!!

Nu ska jag ta ett dopp i havet innan jag återvänder till kostscheman och pt-klienter!!!

//Jo
Å



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0