Kvalitetstid

Förra veckan åkte jag till Göteborg. Hade lite jobb måndag, tisdag innan jag begav mig av.
Åt middag på tisdagskvällen med min familj för att fira mitt EM-guld :-)
Resten av veckan spenderade jag med att träffa kära vänner och familj!
Det blev mycket cyklande och promenerande. Ruskigt skönt att inte ha träningstvång hängande över sig, att bara kunna umgås utan tidspress.

Hann även med en reklaminspelning med DS Trademark och en date med revisorn!

Idag har dagen börjat mycket bra, promenad med Yager, styrketräning, frukost, tvätt, telefonmöten, fix och don, promenad, lunch och snart ska jag hämta mitt nya körkort, sen blir det löpning ikväll :-) Så skönt att vara igång igen!!!

//Jo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0