Sjukling

Åååå vad jag avskyr att inte kunna träna, känns som jag bara äter och blir tjockis..... Längtar efter att må lite bättre så jag kan komma igång, förhoppningsvis kräklöpning imån!!! :-)

Idag har vi haft besök av sötaste 9-veckors amstaff/pitbull valpen Sika, jag blev kär och ville kidnappa henne!!!

Annars är det mest en krya på-söndag, soffhäng och kramning med min fina man och hund❤

Nästa vecka tisdag till lördag är jag i Göteborg om någon vill träna, kommer bl.a köra lite utomhusträning och thaiboxning/styrka för den som är intresserad, hör av er via mail/mobil vid intresse!!!

Puss
//snorisen



Kommentarer
Jessica

Jag vill!:)
Men har inte ditt nr ju....

Svar: 0736-229291 :)
Muaythaiforlife

2013-08-11 @ 19:36:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0