Hittegodsavdelningen....

Idag vaknade jag tjugo i fem, låg och gottade mig till halvsex innan jag hoppade upp ur sängen och tog en trask med bästa fishunden!!!

Stoppade på mig löpkläderna med en gång så jag inte skulle kunna ändra mig.
Så efter promenad och avlämning av pippilotten i skolan så tog jag mina lurar och begav mig av i regnet.
Och någonstans där på vägen med DJ khalid och "all i do is win" i lurarna kom min motivation tillbaka!!!
Fattar ni vad underbart, hur skön den känslan är,när det bara spritter i kroppen och man bara vill, vill, vill, tog t.o.m några glädjeskutt och ökade tempot-fuck regn lixom!!
Som jag har letat.....nu gäller det, sm 2014, here i come!

Glöm nu inte av mitt julerbjudande hela december månad, 10-kort pt-träning för bara 3999kr(ord.pris 550kr/timme)

Nu ska jag ha lektion med en av mina underbara kunder!!

//Jo-back on track



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0